6 - Г історія

17 травня
Склавини і анти на теренах України





Перегляньте відео по темі!





15 травня
Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян
Прочитайте параграф 50 підручника



Дивіться відео по темі!









10 травня
Давні слов'яни








Перегляньте відео та прочитайте параграф 49, пункт 3





8 травня
Падіння Західної Римської імперії



Перегляньте онлайн урок по темі, прочитайте параграф 49 підручника









1 травня
Для тих, хто навчається дистанційно!
Розпад Римської імперії



Перегляньте відео урок та прочитайте параграф 48



27 квітня



Перегляньте відео та прочитайте параграф 47





24 квітня


Перегляньте онлайн урок та прочитайте параграф 46










10 квітня
Тема : Римська  імперія

Пропоную для учнів, які навчаються дистанційно переглянути  відеоурок по темі




Перегляньте відео про Октавіана Августа


Перегляньте відеоматеріали та прочитайте параграф 44







Для учнів, які навчаються дистанційно!

 6 квітня

Практичне заняття

Історичний портрет Юлія Цезаря

Складаючи портрет, опишіть хто такий Ю. Цезар, 
 як він здобув владу в Римі, 
які заходи здійснив як диктатор Риму; 
напишіть крилаті вислови, повязані з Ю. Цезарем.
У висновках спробуйте визначити позитивні та негативні сторони його
діяльності, ваше ставлення до Ю. Цезаря
Для того, щоб скласти портрет, прочитайте параграф 43, перегляньте відео з уроку за 3 квітня.

Роботу напишіть, сфотографуйте і надішліть мені!




3 квітня
Тема: Диктатура Цезаря








Перегляньте відеоурок по темі та цікаві факти про Ю. Цезаря,
 прочитайте параграф 43 підручника









Для тих, хто навчається дистанційно!

20 березня
Тема: Римська республіка в 5-1 ст. до н.е.


Перегляньте онлайн урок по темі та прочитайте параграф 40 підручника!




15 березня


Перегляньте онлайн урок по темі та прочитайте параграф 39 підручника!







13 березня
Урок узагальнення
Дорогі діти! У нас сьогодні підсумковий урок по темі 
Давня Греція
На урок я дам вам тести по темі, тому ви будете виконувати  їх лише
на уроці. Додаткового часу не буде!
Тему ми повторили, тому вам бажаю успішно пройти тести!

Посилання на тести - у групі вайбер 




Для учнів, які навчаються дистанційно!

6 березня
Практичне заняття
Схарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор'я
Прочитайте параграф 38 підручника і виконайте завдання
Працюємо самостійно. Завдання 1.
Працюємо самостійно. Завдання 2
Працюємо самостійно. Завдання 3.
Виконайте завдання письмово , сфотографуйте роботу і надішліть мені!



Для учнів, які навчаються дистанційно!
8 березня
Практичне заняття
Робота з контурною картою!
Заповніть контурну карту по історії стародавньої Греції всі сторінки і надішліть мені.






1 березня 
Тема: Сармати на території України

Відеоурок




Відеоролик


Перегляньте відеоурок та відеоролик по темі




27 лютого
Тема : Елліністичні держави.
Культура елліністичної доби




Перегляньте відео по темі, прочитайте параграф 37






23 лютого

Утворення імперії А. Македонського



Перегляньте відео про Александра Македонського та напишіть письмову відповідь на питання:
Ким був А. Македонський -геніальний полководець чи жорстокий завойовник?
Відповідь аргументуйте!
Ті, хто навчається дистанційно, роботу сфотографуйте і надішліть мені!






Для тих, хто навчається дистанційно!





Александр Македонський


Ці 2 теми ми розглянемо на уроках цього тижня ( 20-25лютого).
Перегляньте відео та прочитайте параграфи 35 і 36 підручника





4 лютого 2023
Дорогі діти, особливо ті, хто навчається дистанційно!!!

Пройдіть , будь ласка ,тест по темі " Давня Греція"



Крім тестів  виконайте практичну роботу - параграф 29.

Тим, кого не буде на уроці , необхідно письмово  виконати завдання 1, 2, 3. з параграфа 29.
За роботу кожному поставлю оцінку!

Роботу сфотографуйте і перешліть мені на вайбер!
Контурна карта - виконати завдання на ст.8 і верхню карту на ст.11

Оцінка за 3 види робіт - це середня оцінка за тему!



1 лютого 2023

Утвердження демократії в Афінах за Перікла

Перегляньте відео урок по темі:



Відеоматеріал до уроку



Опрацюйте параграф 31 підручника





30 січня 2023
Греко-перські війни
На початку уроку напишемо історичний диктант по попередній темі.
Дальше розглянемо тему 


Відео про протистояння двох імперій Греції та Персії


Для тих, хто не буде на уроці пропоную послухати відеоурок по цій темі


Д/З - опрацювати параграф 30








16 січня


Параграф 28


Перегляньте відеоурок і виконайте практичну роботу - параграф 29.
Тим, кого не буде на уроці , необхідно письмово  виконати завдання 1, 2, 3. з параграфа 29.
За роботу кожному поставлю оцінку!












7 грудня 2022

Для тих, хто хоче виправити оцінку, даю останній шанс!!!







1 грудня 2022


Тема: Мінойська  палацова цивілізація 


Перегляньте відео та опрацюйте параграф 22 підручника






29  листопада 2022 
14:00
Тема:  Давня  Греція
Природно-географічні умови Балканського півострова




Перегляньте відеоурок та прочитайте параграф 20 підручника.
Ознайомтеся з картою  Греції  у підручнику на ст. 91, розгляньте ілюстрації.







25 листопада 2022 ( субота)
У нас сьогодні - урок узагальнення
Пройдіть тести по темі " Давня Індія та Китай"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5888838 - тести діють до 27 листопада 21:00









22 листопада   2022 

Тема  Суспільне та культурне життя давніх китайців

1. Повсякденне життя давніх китайців


2. Конфуціанство
3. Культура давнього Китаю


Д/З  Перегляньте відео та прочитайте параграф 18



19 листопада   2022 ( субота)

Тема  Суспільне та культурне життя давніх китайців

1. Повсякденне життя давніх китайців


2. Конфуціанство
3. Культура давнього Китаю


Д/З  Перегляньте відео та прочитайте параграф 18









17 листопада 2022
16:25 - 
Тема:   Давній Китай




1. Природно-географічні умови Давнього Китаю
2. Організація влади й суспільство

Д/З  Перегляньте відео та прочитайте параграф 17










15  листопада 2022

Тема:   Суспільне, релігійне та культурне життя давньої Індії

https://youtu.be/pB1MxlwMWKs - відеоурок по темі



1. Варни і касти
2. Виникнення буддизму і сутність цієї релігії
3. Індуїзм
3. Своєрідність давньоіндійської культури



Д/З - прочитати параграф 15 і 16 підручника, переглянути відео по темі









10 листопада 2022

16:25 - 

Тема :  Давня Індія
1. Природно-географічні умови Давньої Індії

https://youtu.be/2LnjtFmMhzE- відеоурок по темі



https://youtu.be/DG1XNWKQZ2M - коротка історія Індії


2. Організація влади і суспільства

Перегляньте відео та прочитайте параграф 15










8 листопада 2022

17:15 - 

Перська держава


Перегляньте відеоматеріали про Персію



https://youtu.be/vCklzaBtgFs - коротка історія Персії



Дорогі діти!
Пройдіть заліковий тест за тему сьогодні!




29 жовтня 2022 ( субота)
Тема
Ізраїльсько-Юдейське царство



1. Організація влади й суспільства
2. Єрусалим
3. Біблія як історичне джерело
опрацюйте параграф 13 і перегляньте відео по темі


27 жовтня 2022

Прочитайте параграф 13, пункт 1 і 2
Тема: Фінікія



Зверніть увагу на природно-географічні умови ,  повсякденне життя, 
досягнення фінікійців.
Підсумкові тести по темі "Єгипет, Дворіччя" напишемо наступного уроку.
Гарних вихідних і мирного неба!






20 жовтня 2022

Дорогі діти, ви вже знаєте про необхідність сьогодні економити електроенергію,  тому роботу ви зможете виконати самостійно. я описала нижче
як ви будете виконувати практичну роботу.
Перегляньте відео, виконайте практичну роботу на листочку, якщо ваші зошити у мене!





Практичне  заняття

Тема:
Оцінити на основі законів Хаммурапі 
правове становище населення у Вавилонському царстві

Для написання творчої роботи  прочитайте фрагменти законів царя Хаммурапі на стор. 59-60 та виконайте завдання:

1. Чому закони Хаммурапі були такими жорстокими?

2 Чому цар зацікавлений у збереженні дамб і дбає про добробут селян? Про який вид рабства дізналися із законів?

3. Чому за той самий  злочин передбачено  різні покарання?

4 Інтереси яких суспільних груп Вавилонії  обстоювали закони Хаммурапі? 

5. Чи були ці закони  спраедливими?

6 . Чи змінилося уявлення про справедливість від часів Хаммурапі?

7. Чому закони царя Хаммурапі вважають важливим досягненням людства, однією з ознак цивілізаційного розвитку?

Я хочу бачити у ваших роботах послідовне викладення матеріалу. Ви стаєте старшими дітьми і нам потрібно вчитися логічно, творчо висловлювати свої думки, робити висновки. Написані питання вам будуть стрілочками, які вказують як послідовно описувати відповіді
На уроці ми ще поговоримо про закони царя Хаммурапі.
Отже, домашнє завдання - написати практичну роботу і принести її  до школи на урок у наступний  вівторок.
Бажаю натхнення  і творчих успіхів!!!




18 жовтня 2022

16:25 -   https://meet.google.com/uor-yksv-rdw                   

Суспільство і влада в Дворіччі
1. Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя

https://youtu.be/E3XnacmnH1E - відеоурок



2. Закони   Хаммурапі



Практичне  заняття

Тема:
Оцінити на основі законів Хаммурапі 
правове становище населення у Вавилонському царстві

Для написання творчої роботи  прочитайте фрагменти законів царя Хаммурапі на стор. 59-60 та виконайте завдання:

1. Чому закони Хаммурапі були такими жорстокими?

2 Чому цар зацікавлений у збереженні дамб і дбає про добробут селян? Про який вид рабства дізналися із законів?

3. Чому за той самий  злочин передбачено  різні покарання?

4 Інтереси яких суспільних груп Вавилонії  обстоювали закони Хаммурапі? 

5. Чи були ці закони  спраедливими?

6 . Чи змінилося уявлення про справедливість від часів Хаммурапі?

7. Чому закони царя Хаммурапі вважають важливим досягненням людства, однією з ознак цивілізаційного розвитку?

Я хочу бачити у ваших роботах послідовне викладення матеріалу. Ви стаєте старшими дітьми і нам потрібно вчитися логічно, творчо висловлювати свої думки, робити висновки. Написані питання вам будуть стрілочками, які вказують як послідовно описувати відповіді
На уроці ми ще поговоримо про закони царя Хаммурапі.
Отже, домашнє завдання - написати практичну роботу і принести її  до школи на урок у наступний понеділок.
Бажаю натхнення  і творчих успіхів!!!








13 жовтня 2022

Цивілізації Дворіччя
1. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону.




2. Повсякденне та господарське життя         
Перегляньте відео та прочитайте параграф  12, пункт 1,2





11 жовтня 2022
Культура Стародавнього Єгипту


1. https://youtu.be/5_k8J1cPn5w - школа і знання в давньому Єгипті
 

2. https://youtu.be/xz1fQea7vMA - Мистецтво Єгипту

3.https://youtu.be/sMbX1i7z6eU - релігія та міфологія 

4. https://youtu.be/8gEwXUhsFBg - наукові знання


Перегляньте відео та прочитайте параграфи 10 і 11





8 жовтня 2022 ( субота)

Давньоєгипетська держава

https://youtu.be/VaR9jYUb64A  - Розквіт і занепад Єгипетської держави (відео)



https://youtu.be/Z5nmoc3DV4g  - Давній Єгипет 


Перегляньте відео матеріали, прочитайте параграф 9





6 жовтня 2022
Цивілізація долини Нілу


https://youtu.be/DoaCbtN_1FY -Єгипет - дар Нілу


1. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації
2. Повсякденне й господарське життя
Перегляньте відео та прочитайте параграф 9 ( пункт 1-3)


4 жовтня 2022
                                           17:15 -   https://meet.google.com/spc-fain-uue                                                                                  

На початку уроку повторимо тему 1.
Первісні спільноти. Археологічні культури

Друга частина уроку - виконуємо тести за посиланням


Д\З повторити тему 1.




1 жовтня 2022 ( субота)
Закінчуйте роботу над контурною картою на сторінці 1-3, 
повторіть параграфи 2-8, 
підготуйтеся до залікової роботи!



29 вересня 2022

https://meet.google.com/mmr-mifp-hjw - 16:25

1. Працюємо з контурною картою
2. Трипільська культура - Працюємо над параграфом 8,, виконуємо завдання 1  завдання 3



Тема Трипільська археологічна культура

Перегляньте відео!


https://youtu.be/TrR-hJk6aOQ - Трипільська культура . А Європа ще сиділа у пещерах

https://youtu.be/oDY92oB-Kqk - Трипільці - предки українців: міфи та фейки

Прочитайте параграф 7.

Розгляньте ілюстрації до параграфа, карту і дайте відповідь на питання на сторінці 38.

Підготуйтеся до практичної роботи і в школу не забудьте взяти контурну карту!!!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3608078 -тести


22 вересня 2022

Суспільна організація та організація влади за первісних часів






21  вересня 2022

15:35 - https://meet.google.com/azt-aqoq-dge

Зародження мистецтва і релігійних вірувань

https://youtu.be/6U7a-7cZGk0


Перегляньте відео та прочитайте параграф 4 підручника

Розгляньте ілюстрації та дайте відповіді на питання. Оцініть себе!




16 вересня

Тема: Господарство первісних людей

Перегляньте відеоурок Заняття та спосіб життя первісних людей


https://youtu.be/Dk5cZmQcayk - Камяний вік на території України за 5 хвилин



Для кращого засвоєння матеріалу послухайте розповідь про заняття первісних людей


https://youtu.be/Vc6T3-NLzaY - заняття первісних людей
Прочитайте параграф 5 підручника






14 вересня

Тема  Господарство первісних людей


Перегляньте відеоурок на тему  Заняття та спосіб життя первісних людей
Прочитайте параграф 5 підручника



https://meet.google.com/pck-xnbj-uyi - 13:00

13 вересня

1. Повторити ст. 6 - 11

На основі цього матеріалу напишемо диктант

Ті, хто навчається дистанційно, пишуть разом з усіма .  Фотографують роботу і зразу надсилають мені на вайбер.

2.Починаємо тему " Первісна людина" 


https://youtu.be/rMfzAUTRE7U

Первісні люди та їх виникнення 


8 вересня 2022

Тема :  Лічба часу в історії стародавнього  світу

 https://youtu.be/Qr-Q_DJmqrc - Лічба часу в історії стародавнього світу





Немає коментарів:

Дописати коментар